Newsletter

Just enter your email to get all the latest offers

Devolucions

DEVOLUCIONS

Per retornar un article:

Pots sol·licitar una devolució a domicili, a través de la web:
– Accedeixes a l’apartat “El meu compte” en la web www.colonial.com .
– Dins de “El meu compte”, a la secció “Historial de comandes i detalls”, selecciona la comanda en la que vas adquirir aquest producte que desitges retornar, fent clic sobre ella.

-Automàticament, s’obrirà en pantalla tot el detall d’aquesta comanda. I veuràs com a l’esquerra de cada producte, apareix una casella: per a sol·licitar una devolució, has de marcar aquesta casella.

-Més avall, al final de la comanda detallada, veuràs un espai indicat –anomenat “Devolució de productes”- on podràs anotar el motiu de la teva devolució. Si us plau emplena’l, per tal que en puguem conèixer les raons i així poder procedir.

– Un cop marcada la casella de devolució del producte o productes i anotats els motius, només has de prémer el botó “Cursar una devolució” que trobaràs al final de la comanda, per tal d’enviar-nos la sol·licitud de devolució.

Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir el teu paquet en les següents 24 – 72 hores (sempre que sigui possible).

Recorda que per a cursar la devolució, els productes que rebem han d’estar en perfecte estat i acompanyats el seu corresponent tiquet. (Imprescindible per a realitzar la devolució).

Per tal de concretar la recollida, l’empresa de transport es posarà en contacte amb tu. Si, per qualsevol motiu, no et convenç la data que et proposen, posa’t en contacte amb ells per tal de canviar-la.

Termini per a les devolucions:
El termini per a qualsevol devolució es de 15 dies a partir de la recepció de la comanda.

Cost de les devolucions:

GRATUÏT: Pots tornar el producte en qualsevol dels nostres punts de venda (Sabadell, Terrassa, LLeida, Girona ) o bé cursar una devolució a través de la pàgina web, per tal que el nostre transportista te’l vingui a recollir sense cap cost.

Com rebre l’import de la devolució:
A Colonial verificarem la recepció del producte / productes dels quals hagis cursat una devolució. (Els articles hauran d’estar en perfecte estat i tenir les etiquetes interiors, a més d’adjuntar la etiqueta original)

Una vegada verificada la devolució:
1) Rebràs un e-mail de confirmació indicant-te l’import que s’abonarà al teu compte en uns dies.
2) Rebràs l’import de la mateixa manera amb la què vas realitzar la teva compra. (Recorda que l’abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de la teva entitat bancària)

Com procedir si l’import de la devolució és incorrecte:
Contacta’ns a través de info@colonial.com i solucionarem el problema el més aviat possible.

Colonial.com es reserva el dret de refusar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat, o bé productes que no es trobin en les mateixes condicions en les que et foren enviats.{:}